ASTRIDS

Min vardagliga makeup

Publicerad 2014-08-27 19:48:00 i Allmänt, Mode,

Nu tänkte jag visa er vad jag anväder för makeup. Egentligen använder jag inte så mycket smink och ibland inget alls. Men här får ni se vad jag använder!
Detta är min hudhräm från L300. Jag använder den inte varje dag men ganska ofta, jag använder den mest när jag är torr. 
Detta är en av mina ögonskuggor, den kommer ifrån Make Up Store. Fin till både fest och vardag! Jag vet inte så många färgade ögonskuggor som jag passar bra i så jag använder guldnyanser och bruna nyanser som passar mig bra. 
Sist men inte minst, min mascara från Maybelinne New York. Detta är min första och enda mascara som jag köpte för ca ett år sedan. Den är snart slut och har nog börjat torka lite så jag ska snart skaffa en ny. Men den har varit superbra! Jag har kollat på Millon lashes från L`Oreal och tycker den verkar bra.
Har ni några TIPS på bra mascaror eller annat smink får ni gärna kommentera ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Astrid

Född 2001 & bor utanför Göteborg. Jag är intresserad av musik, träning, mode och att fota. Här är du välkommen att följa min vardag ♥

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela