ASTRIDS

31 dagar

Publicerad 2014-07-18 19:43:57 i Allmänt, Ätbart,

Jaha, då är det en månad kvar tills skolan börjar. Men det känns ändå som att sommarlovet knappt börjat. 
Jag har badat. Jag har solat. Jag har ätit glass. Och ja, jag har gjort det mesta man ska göra på sitt sommarlov. 
Men jag vill ha mer. 
Sista veckan av sommarlovet ska jag jobba så egentligen har jag bara tre veckor kvar. Jag känner mig stressad över att snart är skolan & allt det gamla vanliga här igen, sånt som en 13 - åring inte alls ska känna sig stressad för. Men men, jag är Astrid och Astrid tänker mycket.
Nu ska jag njuta av ännu en härlig sommarkväll och det hoppas jag att du också får göra!
Färska bär som legat i frysen över natten tillsammans med yoghurt är en av många goda frukostar jag ätit i sommar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Astrid

Född 2001 & bor utanför Göteborg. Jag är intresserad av musik, träning, mode och att fota. Här är du välkommen att följa min vardag ♥

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela