ASTRIDS

...känns som att det var en månad sedan...

Publicerad 2014-07-13 14:02:57 i Allmänt,

Packat & klart. Nu drar jag till sommarstugan och där stannar jag i en månad. Har tyvärr som ni vet inget bra internet där så vi får se hur det blir med updaten.
Igår var det konfirmation för min kusin och om två år är det min tur. Det ska bli roligt! I höst börjar jag sjuan och det är helt otroligt vad sexan har gått fort! Det känns typ som att det var en månad sedan jag började sexan. Och nu är jag här. Jag har fått nya kompisar, lärt mig massa, och är inte längre minst på skolan! I höst börjar jag också i franska och det blir spännande eftersom det är ett helt främmande språk för mig. Men nu måste jag kila. Au revoir!
Målade mina naglar förut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Astrid

Född 2001 & bor utanför Göteborg. Jag är intresserad av musik, träning, mode och att fota. Här är du välkommen att följa min vardag ♥

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela