ASTRIDS

Let´s go to the beach

Publicerad 2014-07-09 10:09:49 i Ätbart,

Godmorgon! Idag startar jag dagen med yogurt, hemmagjord svartvinbärssylt och lantmännens nyttiga & goda havreflakes!
Igår kom jag hem från ett övernattningskalas hemma hos min kompis. Vi var bara tjejer och vi hade superkul. Vi körde lite lagtävlingar i förrgår, bland annat chubby bunny. Jag började gapskratta när jag fått in fyra marsmallows i munnen och det började rinna ur munnen. Det gör jag inte om på länge!
Snart ska jag till stranden med kompisar & det ska bli kul!
Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Astrid

Född 2001 & bor utanför Göteborg. Jag är intresserad av musik, träning, mode och att fota. Här är du välkommen att följa min vardag ♥

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela