ASTRIDS

Förra helgen

Publicerad 2014-06-20 14:09:00 i Allmänt,

I lördags kväll var jag och Joar ute och fotade. Jag var motivet - jag hade vit klänning och utsläppt hår. För det mesta var vi ute på en äng med havre. Jag fick se någon av bilderna och den var sjukt fin! Jag lovar att ni också ska få se någon bild när han har redigerat bilderna. Förresten har Joar och hans kompis Jonas en fotoblogg tillsammans. Där delar de med sig av sina fina bilder. Ni hittar deras fotoblogg HÄR.
Nu - till något helt annat. I lördags natt kom Axel hem. Han ska vara hemma hela sommaren nu för han har fått jobb på någon bank i Göteborg. Han tycker det där med ekonomi är intressant och själv förstår jag mig inte på det alls! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Astrid

Född 2001 & bor utanför Göteborg. Jag är intresserad av musik, träning, mode och att fota. Här är du välkommen att följa min vardag ♥

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela